Le eseesega i le va o mea palasitika fou ma mea toe faʻaaogaina

A e fa'atau oloa palasitika si'isi'i, e mafai e nisi fa'atau'oloa ona ofoina atu ia te oe se tau sili ona manaia ae o le tau masani i le maketi e sili atu le maualuga.lena's ona o lo'o latou fa'aogaina mea toe fa'aaogaina.O lea la, matou te fia fa'ailoa fa'apu'upu'u le eseesega i le va o mea palasitika fou ma mea palasitika toe fa'aaogaina:

1. O mea e faia i mea toe fa'aaogaina:

   1).O le lelei o mea toe faʻaaogaina e sili atu ona le mautu ma sili atu ona leaga nai lo mea e faia i mea fou.O le oloa o loʻo i ai le tele o mea leaga ma isi mea mataʻutia, faʻaleagaina ai mea faʻainisinia.O le mea lea e le fa'amalieina le fa'atumauina, malosi fa'amalosi, ma le malosi.

   2).O oloa e gaosia mai mea toe fa'aaogaina e le mautu foi.E's faigata ona fa'amautinoa o oloa o vaega ta'itasi o meafaitino e tutusa;

 3).O le eseesega taua e uiga i le tau.E sili atu le taugofie o mea toe faʻaaogaina.O lea la, afai e te manaʻo e teu le tau, o mea toe faʻaaogaina o lau filifiliga lea.

2. I le isi itu, o mea na faia i mea fou e sili atu le malosi, tumau, ma foliga vaaia.

A e vaʻai i le oloa ile tepa muamua, pe a's faia i mea fou, o le lanu e susulu, fou, ma manino.E le gata i lea, e leai se manogi uiga ese i luga.E ui lava e sili atu le tau, o mea fou e maua ai lau oloa sili atu le faʻatauva ma lagona lelei.

3. Le eseesega o lanu.

 O le lanu o le oloa maeʻa e faia i mea fou e masani ona sili atu le susulu, susulu, ma sili atu le susulu, ae o le iila o le mea tuai e matua leaga lava.O le lanu o mea fou e susulu, ma e leai ni lanu uliuli i luga.O le lanu o mea toe faʻaaogaina ua fai si mate, ma o loʻo i ai se manogi uiga ese (e le manogi lelei).

I le tulaga o mea toe faʻaaogaina, e lua tulaga e uiga i le lanu:

  (1) E pogisa le lanu, e lelei le felauaiga o le malamalama, ma e tele lanu uliuli;

  (2) O le lanu e susulu, opaque (faatasi ai ma le tele o le titanium dioxide), ma o loʻo i ai se numera itiiti o lanu uliuli i luga.

O le mea lea, o lanu e faia mai mea fou e masani ona malamalama ma susulu, ae o lanu e faia mai mea toe faʻaaogaina e masani ona pogisa ma mafiafia.

 

lena'uma.Afai e te fia iloa atili e uiga iumukuka ma faletaele meafaigaluega, e talia e te mulimuli mai ia i matou i le Facebook:Yiwu Leto Meafaigaluega.

图片1


Taimi meli: Tes-06-2021